Verandering contributie Er gaat wat veranderen in de betaalwijze van je (half-) jaarlijkse contributie van de AOb. Als maatschappelijke organisatie vinden wij het belangrijk dat ook wij ons steentje bijdragen aan het milieu. En nemen daar waar mogelijk afscheid van print. Ook willen wij besparen op dure administratieve processen. Daarom ontvang je in 2020 voor het laatst een acceptgiro voor de betaling van je contributie. Vanaf volgend jaar kun je je contributie op 2 manieren voldoen: Een automatische incasso Voor een automatische incasso hoef je maar 1 keer je gegevens in te vullen. De rest van het administratieve proces gaat vanzelf: de AOb schrijft je contributie af. Dit gebeurt in twaalf gelijke maandelijkse termijnen. Zeg je je lidmaatschap op, dan vervalt natuurlijk ook de incasso. Wijzig je betaalwijze in een automatische incasso Een factuur per e-mail Ook kun je kiezen voor een factuur per mail. Deze factuur ontvang je -net als nu- elk (half) jaar en vervangt de acceptgiro. Wijzig je betaalwijze in een factuur per mail