Verandering betaalwijze contributie

Er gaat wat veranderen in de betaalwijze van je (half-) jaarlijkse contributie van de AOb. Als maatschappelijke organisatie vinden wij het belangrijk dat ook wij ons steentje bijdragen aan het milieu. En nemen daar waar mogelijk afscheid van print. Ook willen wij besparen op dure administratieve processen. Daarom ontvang je in 2020 voor het laatst een acceptgiro voor de betaling van je contributie. Vanaf volgend jaar kun je je contributie op 2 manieren voldoen:

Een automatische incasso
Voor een automatische incasso hoef je maar 1 keer je gegevens in te vullen. De rest van het administratieve proces gaat vanzelf: de AOb schrijft je contributie af. Dit gebeurt in 12 gelijke maandelijkse termijnen. Zeg je je lidmaatschap op, dan vervalt natuurlijk ook de incasso.

Een factuur per e-mail
Ook kun je kiezen voor een factuur per mail. Deze factuur ontvang je -net als nu- elk (half) jaar en vervangt de acceptgiro.

 
Naam *
Voorletters
Straat
Huisnummer
Woonplaats
Mailadres *
Geboortedatum *
Lidnummer *
Ik geef toestemming voor maandelijkse automatische incasso: Ja, dit is mijn IBAN-nummer: *
 
Nee, ik ontvang mijn factuur voortaan per mail